icon-phone arrow icon-search mail pinterest google-plus facebook instagram twitter youtube linkedin whatsapp

Nieuw logo met een gouden randje voor Bicycle Showband Crescendo

Bicycle Showband Crescendo bestaat dit jaar maar liefst 100 jaar! Opgericht in 1922 en inmiddels is de fietsende showband uitgegroeid tot een alom bekend muziekkorps. Dit jubileum moet gevierd worden en daar zijn we direct op de eerste dag van het jubileumjaar mee gestart.

Op 1 januari heeft Crescendo haar nieuwe logo gepresenteerd. Online weliswaar, gezien een samenkomst in deze lockdown niet mogelijk was. Op het YouTube kanaal van de vereniging is om 10.00 uur stipt een spannende onthulling in de vorm van een filmpje de lucht in gegaan. Tegelijkertijd is de nieuwe vlag symbolisch gehesen bij het BaronTheater, de repetitielocatie van de vereniging. Een memorabel moment wat het startschot mag zijn van hopelijk een heel muzikaal jaar.

Het nieuwe logo is ontworpen door FRAAI reclame & ontwerp en het is opgebouwd uit primaire vormen en kleuren. De ontwerper hoopt daarmee een eigentijds en modern logo te bieden waar de vereniging weer jaren mee vooruit kan. Leuk detail is het gouden driehoekje die op een trompet lijkt, maar welke tevens de betekenis van Crescendo voorstelt, namelijk ‘sterker worden’. Als finishing touch is het logo speciaal voor dit jubileumjaar verfraaid met een gouden vaandel.

De leden van Bicycle Showband Crescendo zijn afgelopen woensdag al verrast met het nieuwe logo. Tijdens een online samenkomst konden zij genieten van een quiz, uitleg van het nieuwe logo en de daadwerkelijke onthulling in het YouTube filmpje.


Contactgegevens

Bicycle Showband Crescendo
Verbindingsweg 9
9865 TE Opende

Volg ons